Elindult a JótÉtel, a kommunikációs és vállalati szektor jótékony célú kezdeményezése

JótÉtel néven indult el az az összefogás, amelynek célja az ételpazarlás csökkentése, illetve az, hogy a céges rendezvényeken és sajtóeseményeken megmaradó étel a legjobb helyre, a rászorulókhoz juthasson el.

A Noguchi Porter Novelli az LG Magyarországgal, a Budapest Bike Maffiával (BBM) és a Kreatív magazin kiadójával összefogva indította el a JótÉtel nevű kezdeményezést.

A hazai kommunikációs és vállalati szektor összefogását célzó projekt lényege, hogy a céges rendezvényeken és sajtóeseményeken megmaradó ételt a BBM közreműködésével juttathatjuk el a rászorulókhoz.

A kezdeményezés nyílt, azaz várják és bátorítják olyan nagylelkű cégek és ügynökségek csatlakozását, amelyek számára szintén fontos, hogy közösen, felelősen és fenntarthatóan lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen és a hajléktalanok érdekében.

Az ötlet tavaly született meg. Egy LG termékbevezetés alkalmából szervezett sajtóesemény végén rengeteg szendvics és más hidegkonyhai készítmény maradt meg. A vállalat képviselői lelkesen fogadták a felvetést. Az ügynökség szólt a Budapest Bike Maffiának, hogy az ételeket el tudják vinni hajléktalanokat támogató szervezetekhez, intézményekhez. Akkor az idő rövidsége miatt végül maguk juttatták el a megpakolt tálcákat a Dankó utcai melegedőbe, de világos volt, hogy előre gondolkodással és szervezettséggel sokkal jobb eredményt lehetne elérni.

Ez az együttműködés azóta még szorosabbá vált. Az LG a közelmúltban egy energiatakarékos hűtőszekrényt is adományozott a BBM-nek és bejelentette, hogy a saját rendezvényei után megmaradó ételeket minden lehetséges alkalommal eljuttatja a szervezethez.

A JótÉtel projekt előkészítése során a Noguchi megkereste a Kreatív magazin kiadóját, és kiderült, a kiadó és a szerkesztőség teljes mellszélességgel kiáll a kezdeményezés mellett.

Az összefogás résztvevői szeretnék, ha minél több ügynökség és megbízó csatlakozna a projekthez, hogy együtt segítsenek a rászorulókon. A Noguchi ügyfelei közül elsőként csatlakozott a kezdeményezéshez a Coca-Cola Magyarország, a Cordia, a Dreher Sörgyárak, az Ericsson Magyarország, a Futureal-csoport, a magyarországi McDonald’s, a Profession.hu, az Unilever Magyarország és a UPS Magyarország.

Az adományozás menetéről és a kezdeményezésről további részletek a projekt honlapján, a JotEtel.hu-n olvashatók. A szervezők remélik, hamarosan a hazai kommunikációs és vállalati szféra színe-java elmondhatja majd magáról, hogy a JótÉtel támogatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .