Hírek

Tovább terjeszkedne Magyarországon a Pizza Hut

Az étteremlánc megerősödve, stabil partneri franchise hálózat kiépítésével zárja az évet

Bár a vendéglátóipart megtépázta a világjárvány, a Pizza Hutnak mégis sikerült megerősödve átvészelni ezt az időszakot. Idén megnyílt az lánc első magyar franchise étterme, a cél pedig újabb és újabb egységek nyitása partneri franchise rendszerben.

„Az utóbbi években szignifikánsan átalakult a Pizza Hut üzletpolitikája, a járvány miatt a helyben fogyasztás helyett megerősödött a házhoz rendelés, most, 2023 végén ott tartunk, hogy a házhoz rendelés mértéke folyamatosan nő. Jelenleg 25 Pizza Hut étterem van Magyarországon, a terv pedig a folyamatos terjeszkedés franchise rendszerben.” – mondta el Kozák Miklós, a Pizza Hut Magyarország igazgatója.

2023. júniusában, Szegeden nyitott meg az első partner franchise rendszerben működő Pizza Hut. A franchise program lényege, hogy az AmRest – a Pizza Hut éttermeket üzemeltető nagyvállalat – bevált üzleti modellt, stabil infrastrukturális hátteret, marketinget, dizájnt tud biztosítani a partnereknek. A Pizza Hut erre dedikált szakembere, Buka Péter franchise menedzserként folyamatosan a partnerek munkáját segíti, tréninget tart, tanácsot ad, hogy minden a márka előírásai szerint működjön és a megszokott minőséget tudják biztosítani a vendégeknek.

Azoknak éri meg egy ilyen partner franchise rendszerben pizzériát nyitni, akik egy jól ismert márkába szeretnének pénzt fektetni, nem akarnak a márkaismertségre költeni vagy nem szeretnének egy teljesen új koncepciót kitalálni.

„Egy világmárka erejét és bevált üzleti koncepciót kap a partnerünk, aki belevág egy Pizza Hut-étterem megnyitásába. Világszerte több, mint 100 országban, több, mint 19 000 ezer Pizza Hut étterem üzemel, mindegyik hasonlóan működik, folyamatos termékinnovációval, megbízható alapanyag-ellátottságal és biztos háttérrel. Sokkal egyszerűbb és gyorsabb egy bevált üzleti modellel éttermet nyitni, mint önerőből kitalálni egy teljesen új koncepciót, majd azt megvalósítani. Ez egy folyamatosan fejlődő márka, a termékfejlesztés mellett, marketingspecialisák, trendeket, fogyasztói igényeket monitorozó szakemberek is gondoskodnak arról, hogy a Pizza Hut vezető márka maradjon – ez a franchise rendszerünk fontos hozzáadott értéke.” – mondta el Buka Péter, a Pizza Hut franchise menedzsere.

Az AmRest a franchise étterem megnyitása után is segíti a partnereit. Harminc éves étteremüzemeltetési tapasztalattal a hátuk mögött, háttértámogatást, tréningeket, folyamatos tanácsadást biztosítanak az az új éttermek tulajdonosainak és alkalmazottainak is, és rugalmasan kezelik a tulajdonos igényeit az étterem kialakításától kezdve a kínálat meghatározásáig.

„Jelen pillanatban franchise rendszerben képzeljük el a növekedést. A vállalat hosszú távú  tervei között szerepel a Pizza Hut-éttermek országos terjeszkedése, hiszen sokkal többet bírna el a piac. Jelenleg legalább 50 ezres lakosságú településeken nyitnánk új üzletet, de ez még változhat, talán a 30 ezer fős város is megfelelő lehet, mert fontos számunkra a márkalefedettség és a jó elérhetőség országszerte.” – mondta Kozák Miklós.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .