HírekVersenyek

Magyar tehetségnek is szurkolhatunk a S.Pellegrino Young Chef Academy versenyen

Egyre többen érdeklődnek a S.Pellegrino Young Chef Academy nemzetközi gasztronómiai kezdeményezés iránt; az előző évadhoz képest idén megduplázódott a séfversenyre jelentkezők száma

A S.Pellegrino Young Chef Academy kihirdette a 2022-23-as S.Pellegrino Young Chef Academy verseny regionális döntőseinek névsorát.

Az izgalmas nemzetközi kezdeményezés célja, hogy felkutassa és támogassa a gasztronómia határait feszegető tehetséges fiatal séfeket. A verseny résztvevői esélyt kapnak arra, hogy kapcsolatokat építsenek a gasztronómia világának legnagyobb hatású szereplőivel és sajátos konyhaművészeti látásmódjukkal formálják a közösséget. A lehetőség világszerte több ezer érdeklődőt vonzott. Végül 166 fiatal séf került egy lépéssel közelebb a rangos verseny 2023-as milánói nagydöntőjéhez.

A jelentkezők pályázatait és egyedi fogásait az “Olasz Konyhaművészet Nemzetközi Iskolája”, vagyis az ALMA elnevezésű elismert szervezet bírálta el.

Az ALMA szakértői három szempontot tartottak szem előtt a döntés során. A technikai készségek és a kreativitás mellett figyelembe vették a séfek személyes hitvallását, amelyet a gasztronómia közösségformáló ereje és a társadalomra gyakorolt pozitív hatása iránt tanúsítanak.

„A kezdetek óta együttműködünk a S.Pellegrino Young Chef Academy verseny lebonyolításában. Minden évben lenyűgöző számunkra a jelöltek szenvedélyes elköteleződése és a bemutatott ötletek változatossága. Izgatottan várjuk, hogy az idei évadban kiválasztott 166 fiatal tehetség hogyan teljesít majd a helyi és a nemzetközi fordulókban, sok szerencsét kívánunk mindannyiuknak” – mondta Andrea Sinigaglia, az ALMA vezérigazgatója.

2022 szeptembere és 2023 januárja között a kiválasztott tehetségek 15 különböző regionális döntőben adhatnak számot tudásukról a világ különböző pontjain.

A délkelet-európai és mediterrán régió megmérettetésére 2022. november 7-9-e között Zágrábban kerül sor. Itt mutatkozhat be a magyar résztvevő, Kovács Dominik is. A MÁK Bistro egykori séfje – aki jelenleg a Christie’s Urban Bistro reggelizőt vezeti – egy hamisítatlan magyar fogással, a barátfülével hívta fel magára a bizottság figyelmét. A novemberi fordulóban hat versenytársa mellett élőben is bizonyíthat a helyi zsűri előtt. A regionális döntősöket elbíráló válogatott testület a résztvevők jellegzetes ételei alapján négy kategóriában hirdet területi győzteseket. Ők a S.Pellegrino Young Chef fődíj mellett a Fine Dining Lovers Inspiráló Ételek, a S.Pellegrino Társadalmi Felelősség, és az Acqua Panna Gasztronómiai Kapcsolatok díjakért is versenybe szállhatnak a milánói eseményen. A délkelet-európai és mediterrán régió zsűrijében olyan elismert szakemberek foglalnak helyet, mint a 2019-ben Románia legjobb női séfjének választott Oana Coanta, vagy a fine dining kiemelkedő lengyelországi alakja, Iwona Niemczewska.

A 2023-ban megrendezett nagydöntőbe továbbjutó séfek munkáját a verseny során mentor szakértők segítik, akik útmutatásukkal és támogatássukkal járulnak hozzá a tehetségek egyedi fogásainak tökéletesítéséhez és a sikeres felkészüléshez. A versenyzők teljes névsora és a kezdeményezés további részletei a https://www.sanpellegrinoyoungchefacademy.com/ honlapon olvashatók.

###

A S.Pellegrino és az Acqua Panna

A S.Pellegrino, Acqua Panna és Sanpellegrino gyümölcsitalok a milánói székhelyű Sanpellegrino S.p.A. nemzetközi márkái. Az öt kontinensen, több mint 150 országban forgalmazott termékek értékes eredetüknek köszönhetően világszerte a kiváló minőséget jelképezik. Tökéletesen kifejezik az olasz stílust, amely világszerte egyet jelent az örömmel és az egészséges életmóddal. Az 1899-ben alapított Sanpellegrino S.p.A ásványvizeket, alkoholmentes italokat, üdítőket és jegesteákat felvonultató kínálatának köszönhetően az olaszországi üdítőszektor vezető vállalata. Meghatározó olasz ásványvízgyártóként a vállalat mindig is elkötelezett támogatója volt a víz védelmének.  Felelősségteljesen és szenvedélyesen dolgozik, hogy ezt a forrást megőrizze, jövőjét biztosítsa.

###

Szentkirályi Magyarország

A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente. A Mattoni 1873 Csoport 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. üzleti tevékenységét. A felvásárlást követően a tulajdonosok a Szentkirályi Magyarország vállalati márka alatt integrálták a korábbi Szentkirályi és magyar Pepsi operációkat, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.

A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozása. A hozzá tartozó Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna, Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7UP, Mountain Dew, Gatorade, Lays és Cheetos márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .