Hírek

A Kifli.hu a Föld Napján erősíti környezetvédelmi szerepét újabb fenntarthatósági akciókkal

Budapest, Magyarország – a Föld Napja alkalmából a Kifli.hu, a magyar online élelmiszerpiac egyik vezetője, büszkén jelenti be fenntarthatósági kezdeményezéseinek átfogó eredményeit és azokat az ambiciózus jövőbeli célokat, amelyekkel tovább kívánja erősíteni környezetvédelmi elkötelezettségét.

Stratégiai fókusz a helyi beszerzésre és hatékony szállításra

A Kifli.hu fenntarthatóságra összpontosító működési stratégiája:

Helyi beszerzés: A helyi kis termelők támogatásával és az áruk közvetlen a földekről a Kifli raktárába történő szállításával a vállalat jelentősen csökkenti a szállításhoz kapcsolódó szén-dioxid-kibocsátást.

Optimalizált szállítási rendszer: A ‘zöld levél idősávok’ kialakításával, ahol az ügyfelek olyan időpontokat választhatnak, amikor a Kifli már amúgyis az adott területre tart, minimalizálható a futárok szállítási távolsága és csökken minden egyes szállítás környezeti lábnyoma, ami már most több mint 10 autóútnyi megtakarítást jelent a városban.

Fenntartható csomagolás – Az egyik Kiflis  kezdeményezés a Refill kategória, amely csökkenti bolygónkra gyakorolt terhelést az egyszer használatos csomagolásokkal szemben. Ne feledkezzünk meg az újrahasznosított és újrahasznosítható papírban és öko-táskákban történő szállításról sem, amelyek most már a rendelések 15%-át teszik ki.

„Mivel ügyfeleink állnak tevékenységünk középpontjában, környezetük javítása szerves része működési modellünknek,” mondta Gabriel Makki, a Kifli.hu vezérigazgatója. „A fenntarthatóság nem csupán stratégia, hanem vállalatunk DNS-ébe kódolt, életminőség-javító tervezési elv.”

Innovatív Hulladékcsökkentés és Erőforrás-hatékonyság

Mentsd meg az élelmiszert kezdeményezés: Ez a kategória nem csak a hulladékot csökkenti, hanem felelős fogyasztásra is tanít. Előremutató, innovatív technológia és kézzel válogatás eredménye. A lejárat közeli , de még egészséges lelmiszereket kézzel válogatják le, majd kezdvezményes áron értékesítik. A januártól márciusig tartó időszakban a vásárlások száma 22%-kal nőtt éves összevetésben, segítve az élelmiszer-hulladék 0,5%-ra csökkentését.
Jelentős élelmiszer-adományozás

Adományozás: 2023-ban a Kifli.hu 230 tonna élelmiszert adományozott a Magyar Élelmiszerbanknak és a Noé Állatotthonnak, beleértve 161 tonna gyümölcsöt és zöldséget, 38,5 tonna húst, és 30,1 tonna pékáru terméket.
Növekedés az Öko-barát Termékkínálatban

Növényi Alapú Termékek: Az egyre népszerűbb növényi alapú étrendekre válaszul a kategória eladásai több mint 42%-kal nőttek az elmúlt évhez képest.

Víziós Jövőbeli Célok egy Fenntartható Holnapért

ZÉRÓ WASTE, csökkenő selejt: A Kifli.hu küldetése, hogy elérje a zéró hulladékot, és már most csökkentette a selejtarányt mindössze 0,5%-ra 2022 májusához képest, ami messze alulmúlja a hagyományos boltok 2-4%-os átlagát.
Csomagolásmentes Jövő: 2025-re a Kifli.hu azt tervezi, hogy a legtöbb gyümölcsöt és zöldséget csomagolás nélkül, vagy papírban, illetve lebomló csomagolásban kínálja, elkerülve a műanyagot, hogy csökkentse a környezeti hatást.

A Föld Napján a Kifli.hu közösen összefogva mind helyi és multinacionális szintű beszállítóival és partnereivel együtt küzdenek egy szebb jövőért  rengeteg környezetkímélő tevékenységen keresztül.

Nincs több Földünk – de együtt jobbá tehetjük azt, amink van.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .