Uncategorized

#vadateszem kampány 2022

Manapság attól hangos a média és mindenki attól fél, hogy az energiaválságot hogyan éli túl a turizmus, hogyan lesz vendég, milyen folyamatok következnek. Az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület úgy gondolja, hogy tenni kell a túlélési esély növelése érdekében.

#vadateszem Vadat eszem kampány 2022. GasztroMagazin 2022.

Még, ha a folyamatot nem is tudják az ellenkezőjére fordítani, javítani szeretnék azokat a negatív következményeket, amelyek ebből a válságból adódnak, ezért önszerveződéssel egy forgalomélénkítő és vadhúst népszerűsítő kampányt indítanak.

Az elmúlt nehéz időszak, a jelenlegi háborús infláció, valamint a rezsiárak növekedése a turizmus-vendéglátást szinte soha nem látott nehéz helyzetbe hozta, ezért fontosnak érzik, hogy az új programmal a fogyasztókat minél nagyobb számban tudják az egységekbe terelni, forgalmat generálva ezzel a vendéglátás szereplőinek.

#vadateszem Vadat eszem kampány 2022. GasztroMagazin 2022.

Az elmúlt években számtalan szokás alakult ki, mely biztos forgalmat hozott a csatlakozó egységeknek. Ilyen volt például a Márton-nap hagyományához köthető libalakoma is. Azt azonban látni kell, hogy a mostani alapanyagárak – kiemeleten a libahús árnövekedése – a keresletet csökkentették, így számottevő haszon sem érzékelhető.

A szakmai szervezetek szükségesnek érezték tehát egy új attrakció megalkotását, mely alkalmas a fogyasztók megszólítására, valamint alkalmazkodni képes a hazai borkínálathoz. Ezért az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület egy új forgalomgeneráló kampányt hirdet.

#vadateszem Vadat eszem kampány 2022. GasztroMagazin 2022.

Ehhez azok az éttermek csatlakozhatnak, amelyek november 18-tól november 27-ig önkéntesen vállalják, hogy a kínálatukban elérhetővé tesznek legalább egy, a magyar erdőkből származó vadételt.

A program sikeréhez hozzájárulhat, hogy vadhúsból Magyarországon nagyon jól állunk, ráadásul az egészségre gyakorolt pozitív hatásuk miatt is indokolt ezen termékek fogyasztásának ösztönzése. A vadhús ára jelenleg még a marhahús árát sem éri el, ennek ellenére az uniós átlag alatti az egy főre eső átlagos vadfogyasztásunk.

A kedvező beszerzési ár miatt az értékesítésben rentábilis megtérülés és profit valószínűsíthető.

A csatlakozó egységek önként dönthetik el a részvételi szándékukat, ráadásul ez semmi új beruházást és extra nagy rákészülést nem igényel.

A program az országos lefedettsége miatt az állami költségvetést is kimutathatóan növeli.

A szakmai szervezetek szükségesnek érezték, hogy egy összefogáson alapuló figyelemfelkeltő kampányt indítsanak, mind a vendéglátásban tevékenykedők, mind a lakosság irányába.

A kampányban szeretnék érni, hogy a lakosság minél szélesebb körben értesüljön a programról, így vélhetően rávehető arra, hogy keresse a vadhúsból készült ételeket a csatlakozó egységekben.

Ezért kérik a csatlakozásra nyitott vendéglátóipari egységeket, hogy első lépésként a #vadateszem kampányszó felhasználásával a vendéglátóipari egység saját közösségi csatornáján posztoljanak, hogy csatlakoztak a #vadateszem kampányhoz. Ezáltal a vendégek számára kereshetővé válnak, hogy az éttermeik részt vesznek a programban.

#vadateszem Vadat eszem kampány 2022. GasztroMagazin 2022.

A hatékonyság növelése érdekében ajánlott külön-külön posztban bemutatni a kínálatban szereplő vadételeket, illetve javasolt a vendégek hasonló kommunikációra való serkentése a #vadateszem keresőszó felhasználásával. Utóbbi az egységeknek plusz megjelenést biztosít.

Az ilyen célzott akciók ma már a közösségi portálokon egy-egy kulcsszóval kereshetővé válnak, így ennek a programnak is van hívó szava – #vadateszem – , mely kiválóan kommunikálható mind a szervezők, mind a csatlakozó egységek, mind a vendégek részéről.

Kérjük, csatlakozzon Ön is ahhoz a programhoz, melynek csak nyertesei lehetnek.

###

Gyakran ismételt kérdések:

Kik csatlakozhatnak?

A programban részt vehet bármely vendéglátásban aktívan részt vevő egység, amely vállalja, hogy 2022. november 18-tól november 27-ig tartó időszakban vadételt tart a kínálatában. (Étlap, Séftábla, Heti-, vagy havi étlapbetét, Menü stb.)

Hogyan csatlakozhatnak?

Első lépésként a #vadateszem kampányszó felhasználásával a vendéglátóipari egység saját közösségi csatornáján posztoljon, hogy csatlakozott a #vadateszem kampányhoz. Ezáltal a vendégek számára kereshetővé válik, hogy az Ön étterme is részt vesz a programban. A hatékonyság növelése érdekében ajánlott külön-külön posztban bemutatni a kínálatban szereplő vadételeket, illetve javasolt a vendégek hasonló kommunikációra való serkentése a #vadateszem keresőszó felhasználásával. Utóbbi az egységeknek plusz megjelenést biztosít.

Honnan kell a vadhúst beszerezni?

A vadhús bárhonnan beszerezhető.
Javaslat:

Fiwi-Hűt Kft.
2890 Tata, Molnár u. 2.
Telefon: +36 34 483 550
Email: info@fiwi.hu

Meddig kell a vadhúsból készülő ételt a kínálatban tartani?

2022. november 18-tól november 27-ig.

Mennyiért kell a vadételt adni?

A programban részt vevő egységek erről maguk dönthetnek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .