Hírek

Varga-Nagy Eszter a HEINEKEN Hungária új Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezetője

2023. március 1-től Varga-Nagy Eszter tölti be a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezető pozícióját. A szakember egyenesen a The Coca-Cola Company-tól érkezik több, mint 15 éves vállalati és marketingkommunikációs, főként kereskedelmi területen szerzett széleskörű tudással, amit közéleti és stratégiai kommunikációs tapasztalattal is kiegészített.

A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.-nél folytatja figyelemre méltó karrierútját Varga-Nagy Eszter. A kommunikációs szakember több mint egy évtizedet töltött az IKEA-nál, ahol a belső, a külső, valamint a vállalati kommunikáció területén egyaránt rengeteg tapasztalatot szerzett. 2013-tól a magyar PR, majd a teljes magyar kommunikációs csapat vezetéséért felelt, valamint közreműködött a cseh, magyar, szlovák regionális stratégiai tervezésben is. Az IKEA-ban eltöltött éveket megelőzően a Tesco Magyarország belső kommunikációs vezetője volt, illetve helyi és országos szinten egyaránt tapasztalatokat szerzett a közigazgatásban.

Varga-Nagy Eszter a The Coca-Cola Company magyarországi kommunikációs vezető pozíciójából igazol át a HEINEKEN Hungária csapatához.

„Egy olyan márka, mint a HEINEKEN, csak úgy lehet sikeres, ha mindig a fogyasztó véleményét és visszajelzését tekinti elsődleges igazodási pontnak. Nagy öröm és egyben felelősség is, hogy 2023 márciusában csatlakozhattam ehhez, a hazai és multikulturális értékeket egyaránt képviselő csapathoz. Büszkeséggel tölt el egy olyan vállalat életében részt venni, amely többek között a Soproni márka kommunikációjáért is felel, amely az egyik legrégebbi magyarországi sörfőzde terméke. Az FMCG szektorban eltöltött évek megtanítottak arra, hogy a változások a javunkra válhatnak, így mindent meg fogok tenni azért, hogy közös céljaink, különösen fenntarthatósági prioritásaink, valóra váljanak” – mondta el a szakember, aki március 1-től a HEINEKEN Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs területeiért, a márkareputációért, valamint PA és PR feladatokért felel majd.

###

A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt-ről

A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. több mint 125 éves sörfőzési tapasztalata, valamint nemzetközileg elismert márkái révén a magyar piac meghatározó szereplője. A cég portfóliójába tartozik többek között hazánk legkedveltebb söre, a Soproni és legnépszerűbb sörkülönlegességei, a Soproni Óvatos Duhajok, valamint a Heineken®, amely több, mint 200 országban elérhető, így a világ legnemzetközibb sörmárkája. A vállalat közel 500 főt foglalkoztat Magyarországon, soproni gyára élen jár az innovációban. A HEINEKEN Hungária elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítése és a helyi közösségek támogatása iránt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .