Rebel Burger & More

A márka átpozicionálását név- és arculati váltás is kíséri, melyet a Studio Barath alkotott meg. A Rebel Burger & More szándékosan különbözik a többi street food étteremtől: a rendszeres séf-kollaborációk, a street art iránti nyitottság, a kortárs művészeknek teret adó enteriőr, az egyedülálló gasztronómiai koncepció egy olyan attitűd mentén született, amely kerüli a megszokott megoldásokat, és mer újító lenni. Ezért esett a választás a Rebel Burger & More megnevezésre.

A grafikai arculat ugyanígy a ’merj más lenni’ üzenetét tükrözi. A Studio Barath által megtervezett arculat szándékosan szakít a hamburgerezők megszokott, fekete-fehér, nyers világával, és a színeket helyezi középpontba. A váltakozó, élénk, friss színek figyelemfelkeltők a Király utca és az Árkád bevásárlóközpont, illetve a többi helyszín nyüzsgő közegében is. Ráadásul vizuális nyelvként is alkalmazhatók, hiszen akár az egyes ételeket is jelezhetik a színpárok (a sárga-zöld-piros például a mexikói ételeket, stb.). Az élénk, fiatalos, friss színek mellé a púderrózsaszín is felkerült a palettára. Épp azért, mert ez az árnyalat kevéssé használt a street food területén.

A színek mellett a logó, illetve az általános tipográfia is rendhagyó. Szakít a konvenciókkal, rebellis. Az átlósan írt, perspektívában megjelenített feliratokban mindig van egy betű, ami másképp áll, ami másfelé fordul, mint a többiek – ezzel is jelezve a különbözőséget. Ez a megoldás arra is alkalmas, hogy a logó feltüntetése nélkül, más szavakon alkalmazva is egyértelműen utaljon a márkára. Akár csomagolópapírokon, cégéren vagy más felületen jelenik meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .