Megújul a Cinzano Vermouth

2019 a megújulás éve: július végétől új, prémium külsővel jelennek meg a boltok polcain a 260 éves szakértelemre visszatekintő Cinzano vermutok. Míg alkoholtartalmuk enyhén nő, ízük és karakterük nem változik, csomagolásuk alapján viszont – a kupakoknak és a színkódoknak köszönhetően – könnyebben felismerhetők lesznek.

A Cinzano Vermouth

megújulásával a tradíció és a márkában rejlő megbízható minőség előtt tiszteleg: a több mint 260 éves múltra az új üvegek alján büszkén domborodó, 3D hatású alapítási évszám – 1757 – hívja fel a figyelmet. A világhírű torinói vermut receptúrája és karaktere alapvetően megmarad, csupán az ízélmény lesz még erőteljesebb. Az italok alkoholtartalma ugyanis a korábbi 14,4 százalékról a Cinzano Vermouth Bianco és Rosso esetében 15 százalékra, az Extra Dry esetében pedig 18 százalékra emelkedik.

Cinzano Vermouth Rosso. Megújult receptek, új csomagolás.
Cinzano Vermouth Rosso. Megújult receptek, új csomagolás.

Ahogy a recept, úgy az üveg is hű marad a történelmi designhoz, ám a kupakok és a kartondobozok a színükkel is jelezni fogják, melyik Cinzano ízváltozatot rejtik: a Bianco a kék, a Rosso a vörös, az Extra Dry pedig a zöld színéről lesz felismerhető. Az üvegeken elhelyezett nagyobb logó segít az otthoni fogyasztási alkalmakra is kiváló italok gyors felismerhetőségében, míg a hátoldalán található címke a korábbiaknál bővebb tájékoztatást nyújt a történeti háttérről, az egyes termékekről és fogyasztásuk módjáról.

A vermutok

napjainkban – növekvő tendenciájuknak megfelelően – világszerte megújulnak és reneszánszukat élik, amit jól mutat, hogy az elmúlt négy évben 26 százalékkal emelkedtek az eladásaik*. A Cinzano Vermouth most az értékteremtés, a minőség és a siker eddigi receptjét megtartva, a fiatal felnőttek fogyasztási szokásaira tekintettel frissíti fel kínálatát.

A megújult, prémium kategóriás vermutok várhatóan július végétől lesznek elérhetők a boltokban.

###

A vermut több fogyasztási alkalomhoz is remekül illeszkedik és számtalan módon fogyasztható: egyszerűen egy kis szódával keverve vagy koktélok alapanyagaként.

 

Cinzano Vermouth Bianco

Vermouth & Szóda

·       6 cl Cinzano Vermouth Bianco

·       Egy kis szóda, egy szelet citrom, olivabogyók

Vermouth jéggel

·       6 cl Cinzano Vermouth Bianco

·       Egy szelet citrom, cukrozott szélű pohár

 

Cinzano Vermouth Rosso

Vermouth & Szóda

·       6 cl Cinzano Vermouth Rosso

·       Egy kis szóda, egy szelet narancs, olivabogyók

Americano

·       3 cl Cinzano Vermouth Rosso

·       3 cl Campari, egy kis szóda

·       Egy szelet narancs, citromhéj

 

Cinzano Vermouth Extra Dry

Vermouth & Szóda

·       6 cl Cinzano Vermouth Extra Dry

·       Egy kis szóda, egy szelet citrom, olivabogyók

Martini koktél

·       1 cl Cinzano Vermouth Extra Dry

·       6 cl Gin, citromhéj vagy olivabogyók

Cinzani Vermouth Extra Dry, a megújult italcsalád harmadik tagja, a közkedvelt cocktail alapanyag
Cinzani Vermouth Extra Dry, a megújult italcsalád harmadik tagja, a közkedvelt cocktail alapanyag

###

A Coca-Cola HBC Magyarország

A Coca-Cola HBC Magyarország 2006 óta forgalmaz prémium alkoholos italokat, a BROWN-FORMAN, a BACARDI, az EDRINGTON, a CAMPARI GROUP, valamint a Rézangyal cégcsoport italait. Az olasz ikon, a Torinóból származó Cinzano 2016 óta része a cég folyamatosan bővülő kínálatának, amely a vermutok között piacvezető Magyarországon. A Coca-Cola HBC Magyarország célja a széles, ma már közel százféle terméket tartalmazó portfólióval az, hogy bármely napszakban, bármilyen fogyasztási alkalomra tudjon valamilyen italt kínálni fogyasztóinak. Az elmúlt évek kapacitásbővítő beruházásainak köszönhetően nemcsak a portfólió, hanem a cég gyártási volumene is jelentősen megnőtt, így jelenleg a Coca-Cola HBC Magyarország a 28 országra kiterjedő Coca-Cola Hellenic Csoport legnagyobb exportőre, Magyarország legnagyobb üdítőital gyártója. További információ: https://hu.coca-colahellenic.com/hu/

###

A Coca-Cola HBC

A Coca-Cola HBC a The Coca-Cola Company egyik vezető palackozója, amely több mint 2 milliárd rekesz italt értékesít évente. A vállalatcsoport több földrészen, 28 országban van jelen és több mint 600 millió fogyasztót szolgál ki termékeivel. A Coca-Cola HBC rendkívül széles és sokszínű portfólióval rendelkezik, amelyben elsősorban alkoholmentes italok szerepelnek, azonnal fogyasztható szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek, energiaitalok, teák és kávék. A Coca-Cola HBC elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett, amely egyformán hoz létre üzleti és társadalmi értéket. A vállalat ezért olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek a fogyasztói elvárásoknak, nyitott, befogadó munkahelyi környezetet tart fenn, óvja a környezetet, és hozzájárul a helyi közösségek társadalmi-gazdasági fejlődéséhez. A Coca-Cola HBC 2008 óta szerepel a Dow Jones Fenntarthatósági Indexen, a globális és európai indexeken az utóbbi öt évben rendre a legfenntarthatóbb módon működő vállalatok közzé sorolták. A Coca-Cola HBC a FTSE4Good Indexen is szerepel “AAA”-as besorolással, az MSCI ESG indexen “A” értékeléssel, a vállalatot elismerte a CDP, a Sustainalytics és a Vigeo is.  A Coca-Cola HBC a Londoni Értéktőzsde prémium kategóriás részvénykibocsátója (LSE: CCH), a részvényeit az Athéni Értéktőzsdén is jegyzik (ATHEX: EEE).

 

További információ: http://www.coca-colahellenic.com

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..